28 november 2011

Fiber

Sven meddelade att nätchefen hade varit ut till tomten och han menar att de kommer att dra kabel-tv via fibern ut till oss!! Jess, svenska kanalerna är räddade :)! För att ni skall förstå hur stor del av min vardag de utgör så har jag gjort en lista på program jag följer via svenska kanalerna:

- Gustavsson x 3
- Time out
- Bonde söker fru
- Ensam mamma söker
- Fångarna på fortet
- Idol
- Byggfällan
- Fuskbyggarna
- Robinson
- Parlamentet

Dessutom följer jag en hel del amerikanska program eftersom de är före Finland ute med de nyaste säsongerna. Dvs, när finska kanalerna visar säsong 6, visar svenska kanalerna säsong 13. Ett program jag dock aldrig sett på svenska kanalerna är Amazing race, vilket faktist hör till mina favoriter. Därför riktar jag också ett tack till finska kanalerna ;)

- Top model
- Project runway
- Top chef
- Hell´s kitchen
- American Idol

Är det noterat att jag gillar reality?? Det finns alltid något att se på, gillar!

//Dani

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar