21 december 2011

Takisolering

Isolering av taket påbörjades 4.12. 6.12 såg det ut så här:

Plast och bergull
 Till vänster syns också den monterade pipan :).

matsalen på gång
Köket/hallen/trappan
Här är den andra sidan, alltså kökssidan, ofärdig. Jag gissar att jag snart får sparken som dokumenterare, eftersom det 14.12 såg ut så här:

ventilrör
köket
ventilrör i omklädningsrum

Jag verkar alltså vara helt hopplös på att komma ihåg kameran när jag åker ut till bygget! Hur som helst har Sven beställt blåsullen idag, och den kommer i början på nästa år, och till dess är det ju inte lång tid kvar! Och innan dess skall även vi som bygger fira jul, och faktist inte på bygget :).

//Dani

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    vad spännande! Hur långt har ni kommit nu med hela husrenoveringen? Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har just nu en jultävling som pågår. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera