14 maj 2012

Igång igen

Jag har inte själv visat mig på bygget på flera dagar, men lilla wc:n lär vara panelad, både väggar och tak, spikläkter lär vara uppspikade på omklädningsrumsväggen och golvet där lär vara kaklat. Vår spis dök upp hos svärföräldrarna i torsdags. (???) Nu är det endast vår ugn som saknas... Hur och var den dyker upp återstår att se.... Jag åkte igår, på morsdagen, iväg på tori.fi shopping till Nousiainen där jag plockade upp en tvättlavoar till hjälpköket för en billigare peng än en ny :) Mycket nöjd med mitt fynd igen! Min första morsdag kom och gick alltså med Nousiainen-resa, ett sista morsdagsbesök till min egen mamma samt kvälls- och nattjobb. Minuterna jag tillbringade med min egen son kan jag räkna på två händer. Men inkommande lördag blir vår minimal 1 helt år gammal! Och det skall minsann firas mer än ett par minuter!

//Dani

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar