20 juli 2012

Inflyttade

Nu har jag sovit min andra natt hemma, medan Sven redan avklarade sin fjärde natt ute i skogarna inatt. Orsaken är att jag befunnit mig ännu längre ut i skogen på jobb i två dygn. Skönt var det att återkomma till ett nytt hem igår :) Idag har vi varit minsta sagt isolerade där ute då partel-gubbarna har varit och kopplat fibern, dvs spärrat av hela vägen ut till civilisationen för oss. Sven pynjar för fullt med terassen och jag har plockat och BAKAT förstås! I de nya high-tech-maskinerna går allting som en dans. Förutsatt att man får igång dem... Ikväll borde vårt internet fungera och nästa vecka kommer tv:n igång :)

Bilder från att vi installerat oss.

Första kvällen

Vårt sovrum första kvällen

Så klart måste vi fira inflyttningen med jordgubbar och äkta champagne
Igår

Igår
Igår
Köket idag

Köket idag

Köket idag
Nu är det dags att försöka packa det sista. Snart är vi ute från gamla lägenheten, där vi faktiskt bott de senaste 10 åren!

//Dani

1 kommentar: