27 november 2011

Datuminställningar

Eftersom jag igår fick en vänlig påpekan av en mycket noggrann modersmålslärare (svenskalärare) att datuminställningen är helt emot svenska språkets skrivregler, det vill säga: söndagen 27:e november, då det absolut inte skall vara :e, har jag nu ändrat den automatiska inställningen. Hoppas den är godkänd ;) annars ändrar jag den igen... Jag försvarade mig dock med att det är blogspots egen inställning och själv hade jag inte ens lagt märke till denna detalj, eftersom det kommer automatiskt ovanför inlägget. Det fanns nog många andra alternativ att välja mellan, men vi provar detta. Tack för anmärkningen!

//Dani

1 kommentar:

  1. november 23 låter ännu konstigare tycker jag :o)

    Dessutom tror jag det heter svensklärare och finsklärare, inte svenskalärare och finskalärare.

    H. Punktknullaren Susanna

    P.S Rautia i Piispanristi har slutförsäljning, jag köpte just lampor till bastun ganska billigt därifrån

    SvaraRadera