29 december 2011

Mera mellanväggar

Jag gick fram med osanning då jag i ett tidigare inlägg skrev att mellanväggen mellan kök och vardagsrum är den enda som muras. Tydligen är nu väggar mellan vardagsrum och badrum, badrum och omklädningsrum samt mellan badrum och bastu också murade. Den där första mellanväggen var jag inte så hemskt imponerad av eftersom den inte såg ut att passa in. Däremot har de andra väggarna bidragit till märkbar rumsfördelning :). HÄFTIGT!

23.12 vägg mellan badrum och vardagsrum

i badrummet/bastun, plats för två duschar

badrum/bastu, wc blir till höger

23.12 dörröppning till omklädningsrummet från badrummet

28.12 Dörröppning mellan omklädningsrum och badrum färdig
blivande wc-koppi
Dörröppning från omklädningsrum till hallen
Jag tycker att hela murandet påminner om att bygga lego, jag är inte säker på att pojkarna hållit med mig...

//Dani

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar