5 januari 2012

På tal om annat

Mat - check
Band - check
Kyrka- check
Festplats- check
Brudvals - check
Blommor och brudbukett - check
Bröllopstårtor - check
Klänning - check
Musik - check
Bordsdekorationer; ljusstakar, ljus, gåvoaskar, chokohjärtan, servetter, dukning, placeringskort, häften - check
Bordsplacering - check
Frissa - check
Make-up - check

Ringen är inhandlad idag - check
tisdag nästa vecka - brudfrämmornas klänningar - check
onsdag - provsmakning av mat

oklart: fotografering och präst

Sen skall ännu tårtorna bakas, bilen tvättas, Svens ring graveras och dansen övas. Och jag har garanterat glömt någonting...

För övrigt: 23 dagar kvar!

Detta gör jag aldrig om!

//Dani

1 kommentar:

  1. Jaaa det är nog ett och annat man måste komma ihåg!! Men du verkar ha det under kontroll!!

    Jag fick idag en speciell förfrågan av Sven...du vet säkert vad! Vi måste nog diskutera det här lite närmare...jag menar, jag har aldrig gjort detta förut och är orolig för slutresultatet!!!

    SvaraRadera